תקנון החברה

תנאי הובלת לקוחות  "עזריה הסעות בין לאומיות  בע"מ " ותנאי הובלת מטענם בין שני מקומות שנקבעו מראש אשר "עזריה הסעות בין לאומיות  בע"מ " היא החברה המובילה אותם. לחברה המסיעה נשמרת הזכות לשנות ולעצב את התנאים המקדימים באשר להובלות בכל זמן נתון בהתאם לחוק הרלוונטי, תנאים כלליים אלו וכל הפעולות שנעשו דרך אתר זה נמצאים תחת החוק הצרפתי: אם תתעורר מחלוקת כלשהי, הטיפול יעבור לידי מערכת המשפט הצרפתית ללא כל עוררין והתייחסות לגורמים אחרים.

תנאי הסרת אחריות

כל הלקוחות מחויבים לציית לתנאים המקדימים של חברת ההסעות אי עמידה בהם ימנע מהלקוחות את הזכות לפיצויים, החזרים, הובלה חליפית תנאים מקדימים אלו מחויבים בקריאה והסכמה של הלקוח לפני שהוא מזמין כל שירות שהוא מחברת ההובלה כל הלקוחות אשר משתמשים בשירות ההסעות, מחויבים להצטייד באישור מודפס או בוואוצ'ר של הזמנתם במקרה שהלקוח אינו מצויד באישור מודפס או בוואוצ'ר, נשמרת הזכות לחברת ההובלה לסרב או לחילופין לדרוש תשלום מלא עבור הנסיעה, במחיר השווה למחיר המפורסם באתר האינטרנט שברשותה לפני אישור השימוש בשירות אין החזר כספי או סיוע כזה או אחר כלולים במחיר המפורסם באתר האינטרנט על כל לקוח מוטלת האחריות לוודא שברשותו המסמכים הנכונים עבור נסיעתו.

הזמנה

השירות המסופק ע"י חברת השליחות זמין ללקוח בהנחה שהלקוח עומד בתנאים וההגבלות המקדימים: ללקוחות אשר משתמשים ברואיסי – שדה התעופה שארל דה גול, שירות ההסעות לנוחתים זמין בין 5 בבוקר לבין 8 בערב 365 ימים בשנה זמני איסוף העוזבים הם בין השעות 4 בבוקר לבין 7 בערב 365 יום בשנה ללקוחות אשר משתמשים רק בשדה התעופה אורלי: שירותי ההובלה בנוחתים זמינים רק בין 5 בבוקר לבין 8 בערב 365 יום בשנה שירותי ההובלה לעוזבים מתקיימים בין 4 בבוקר לבין 7 בערב 365 יום בשנה. השליח של חברת ההסעות יכול לבצע איסוף או הורדה אך ורק בתוך תחומי פריז כמו מלונות או מקומות פרטיים אשר המיקוד שלהם מתחיל בספרות 75 במקרה והלקוח חפץ לנסוע מ/אל כתובת בפרברי פריז, נשמרת הזכות לחברת ההובלות לסרב לבקשה שכזו או לאשר את בקשתו בתנאי שישולם תשלום נוסף לחברת ההסעות. ערך הסכום משתנה לפי שעת היום/ההובלה , המיקום והמרחק של הבקשה.

אופן ההזמנה

שירות השליחויות זמין רק להזמנות שהתבצעו מראש. שירות השליחויות כפוף לסעיף 5 של חוק התעבורה הצרפתי מיום 11/2/1986, אשר מציין שעל חברת ההסעות להחזיק בהצהרה ברורה ובה שמות הלקוחות ויעדיהם. ההזמנה עצמה תתקבל רק אם היא עונה לדרישות חברת ההסעות באחריות הלקוח לוודא שכל המידע הנמסר בעת ההזמנה הינו מדויק ותקף עד קבלת אישור בפקס או בדוא"ל בקשת ההזמנה אינה מאושרת בוודאות המחירים המצוינים באתר זה נקובים ביורו וכלולים בהם כל המסים, אלא אם יצוין אחרת כל הזמנה תאושר רק לאחר תשלום באמצעות כרטיס אשראי עם מערכת התשלום המאובטחת המסופקת על-ידי  "עזריה הסעות בין לאומיות  בע"מ "  לאחר התשלום, "עזריה הסעות בין לאומיות  בע"מ " תשלח אישור בדוא"ל: יש להדפיס וואוצ'ר ולהציגו למספק השירות על הלקוח לבדוק לפני כל הזמנה כי יש באפשרותו להדפיס את הוואוצ'ר.

דיני הזמנות / החזרים וביטולים

כל הבקשות/תלונות אודות החזרים/פיצויים חייבות להישלח בכתב – או דרך דוא"ל או דרך דיוור ישיר אל חברת ההסעות.
חברת ההסעות תדון בבקשות אלו ותרד לעומקן ותשובה תינתן בתוך 28 יום מזמן קבלתן עד אשר התלונה לא תחקר בצורה המלאה ביותר, חברת ההובלות לא תקבל שום אחריות עליה.
כל תיקון/שינוי יבוצע ללא תשלום נוסף אולם חייב להתבצע לפחות 3 ימים מראש לפני התאריך המיועד.
חברת ההובלות תעשה כל שביכולתה למלא אחר כל בקשה של הלקוח אולם היא שומרת לעצמה את הזכות לסרב לכל שינוי/תיקון.
לאחר אישור ההזמנה, ניתן לבטל הזמנה ע"י שליחת בקשה לחברת "עזריה הסעות בין לאומיות  בע"מ " טלפונית או לכתובת האימייל הבאה :  info@m-paris.co.il

כל שינוי שהלקוח רוצה לבצע חייב במינימום 3 ימים לפני תאריך ההסעה המקורי.
בעבור כל ביטול שביצע הלקוח, ביטול עסקה כ 48 שעות לפני מועד  האיסוף בהודעת מיל  ואו פקס  בלבד , ביום ההסעה עצמו – אין שום החזר.

תשלום

לקוח יקר שים לב! כל הזמנה באתר זה, משמעותה הסכמה לתנאים המוכתבים מראש של חברת ההסעות: הלקוח מסכים לשלם עבור כל ההזמנות המאושרות שנעשו און ליין. כל הרכישות של השירות שמסופק ע"י חברת ההסעות מחויבות בתשלום מקדים מלא על הלקוח/ה להדפיס את האישור להזמנתו, וכאשר ידרוש לכך יספק אישור זה לנציג חברת ההסעות בזמן ההסעה על הלקוח/ה לוודא שיש בהימצאותו/ה מספיק עותקים של אישורים לכל הובלה והובלה *במקרה וללקוח/ה אין אישור של ביצוע ההזמנה בזמן ההסעה, על הלקוח/ה לשלם מחיר מלא לחברת ההסעות.

ילדים

יחויבו  במחירי נסיעה רגיל על בכיסא תינוק יש לבקש  בזמן  ההזמנה את הכיסא .

איסוף  לשדה

על הלקוחות העוזבים את פריז ליצור קשר עם חברת ההסעות ולוודא את זמן האיסוף שלהם לקוחות אשר משתמשים בשירותי ההסעה ע"מ לחזור לשדה התעופה חייבים לעמוד בזמן שנקבע ע"י חברת ההסעה והוא מינימום 3 -4 שעות לפני ההמראה במקרה והלקוח/ה לא יתייצב בזמן המיועד, נציג חברת ההסעה ימתין מקסימום 5 דק' לפני שיעזוב את כתובת הלקוח/ה עם חלוף זמן זה, חברת ההסעה אינה אחראית על הובלת הלקוח/ה ושמורה לה הזכות לא להעביר שום החזר כספי ללקוח  בשום מצב שהוא אין אחראית חברת ההסעות באם לקוח איחר טיסה/רכבת/פגישה/טיסת קישור וכיוצא בזאת. הזמן שנקבע עם  הלקוח לאיסוף יכול  להשתנות עד  20  דקות ממועד האסוף  שנקבע  עם  החברה על הלקוח למלא אחר נוהל ההגעה שמסופק ע"י חברת הובלה נוהל ההגעה תמיד מצויין בבירור בתוך אישור ההזמנה שנשלח ע"י חברת ההסעה לידי הלקוח/ה.

אם ישנה איזו בעיה אנא צור עימנו קשר :
טל' ישראלי  : 03-911-9531 טלפון בצרפת : 003366783416  הלקוח/ה יועבר למקום מפגש אשר יקבע מראש שם יפגוש את נציג חברת ההסעה המשלח מטעם חברת ההסעה יקבע מתי הרכב יעזוב את נמל התעופה ובאיזה סדר יוריד את הלקוחות ביעדיהם הרצויים .

אחור בהגעה לנסיעה מהשדה.

חברת ההסעה "עזריה הסעות בין לאומיות  בע"מ " תמתין שעה  ורבע מעבר לזמן ההגעה המשוער שנקבע. לאחר שעבר זמן זה, חברת ההסעה תנסה להעביר את הלקוח/ה אולם בשום פנים ואופן אינה מחויבת לבצע זאת אם אין בידה לבצע זאת חברת ההסעה אינה אחראית על כל תשלום נוסף אותו יאלץ לבצע הלקוח עקב איחור כזה או אחר.

שביתות והפגנות.

חברת ההסעה אינה אחראית על שום עיכוב, טיסות שהוחמצו, קישורים ותשלומים נוספים אותם הלקוח/ה חייב/ת בתשלום כתוצאה מהפגנות, פעולות של איגוד התעשיינים ושביתות אשר יערכו גם בצרפת וגם בשאר חלקי העולם במהלך זמנים אלה, חברת ההסעה שומרת לעצמה את הזכות לשנות זמני הזמנות ככל הנראה לצורך.

מלחמה וטרור.

חברת ההסעה אינה אחראית על שום עיכוב, טיסות שהוחמצו, קישורים ותשלומים נוספים אותם הלקוח/ה חייב/ת בתשלום כתוצאה ממלחמות/מעשי טרור אשר התרחשו בצרפת או ברחבי העולם במהלך זמנים אלה, חברת ההסעה שומרת לעצמה את הזכות לשנות זמני הזמנות ככל הנראה לצורך.

בטיחות במהלך ההסעה.

כל הלקוחות נדרשים לכבד את החוקים המקומיים והתקנות השונות בתאום עם חוקי התעבורה של צרפת, כלל הלקוחות מחויבים בשימוש בחגורות בטיחות בכל זמן נתון כאשר הם מצויים על רכבי חברת ההסעה לחברת ההסעה/הנהג המיועד נשמרת הזכות לסרב להסיע כל לקוח/ה אשר אינו עומד/ת בדרישות הבסיסיות לנסיעה כל לקוח/ה אשר התבקש/ה לעזוב את רכב ההסעה, לא יפוצה בשום הסדר כספי זה או אחר וחברת ההסעות לא תשא בשום הוצאות כספיות נוספות אשר יעמדו בפני הלקוח/ה כתוצאה ממקרה שכזה.

מטען אשר אבד/ניזוק.

חברת ההסעה "עזריה הסעות בין לאומיות  בע"מ " אינה אחראית על כל איבוד או נזק לרכוש הלקוח/ה אשר יכול להיווצר במהלך ההסעה עצמה, העמסה או פריקה של המטען על הלקוח לבוא למשרדים הראשיים של חברת ההסעה באם נמצא מטען אבוד על אחד מרכבי ההסעה.

תקלות  ואיחורים .

 בנסיעה בשטל -במידה ולקוח לא קיבל את המזוודות שלו בהגעה  או כל בעיה אחרת שמעקבת את הגעתו יש צורך ליצור קשר דחוף עם נציג החברה –  039119531  טלפון ישראלי או – 0033666783416 טלפון בצרפת . במידה והאיחור מעל שעה  ורבע מנחיתת המטוס יש  צורך הזמין  הזמנה חדשה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *